人気ブログランキング | 話題のタグを見る

訂正された文章ファイトーー!( ゚д゚)乂(゚д゚ )イッパーーツ!!

私が喋れる英語は少ないです。

But I can speak a few English words.

誤りを修正して下さい。

Please correct me if I made a mistake.

私の病気は双極性障害です。

Do you know that I have a bipolar disorder? You know?

私は、7月1日に退院しました。

I left hospital last July 1st.

それは、非常に不愉快な経験でした。

It was very uncomfortable experience for me.

拘束と隔離を30日間されました。

I had a therapy for a month.

二度と入院したくありません。

I don't want to go back in the hospital again.



by checkpen | 2014-07-21 19:51 | Skype英会話